123456Ankara Bebegim 37+2 de dün dogdu. Solunum sıkıntısı var diye kontrol altında hic göremedim şu an sıkıntısı yokmus kendi nefes almaya başlamış ve bugün ağızdan beslenmeye başlamış. Sizce kaç gün de taburcu olur var mi başına gelen