Kizlar merhaba benim ilk gebeligim 23. Haftamdayim doguma daha cok var ama bilmedigim o kadar cok sey varki allahdan bisiy olmazsa normal dogum düşünüyorum. Hastane de dogum icin pijama takimi vs aliniyor ya nasil oluyor acaba mesela dogum aninda sanirim kiyafet olmuyor dogumdan sonra giydiriliyor diye biliyorum birde normal dogumdan sonra hastaneden hemen ciktim diyenler falan var yani mesela iki saat icin bile pijama takimi giyip cikariliyormu yada eve donerken ekstra kiyafet giyiliyormu hastaneden cikarken pijama takimiylami eve geliniyor kafama takildi