Nurazade ılk gebelıgımde son ay troıt çıktı fırlamıştı doktr gorur görmez oooooooo fırlamış hemen dahılıyeye gıt dedı dahılıyeye gıttım dedıkı ılac versem 1 ay sonra etkısı baslıcak doğumu ma 20 gün kalmıştı ılac vermedı verse zaten etkısını goremıycektım bısey olurmu yüksek troıd dedım doktora olur bebeğe zarar verır ama ıhtımal yüzde kac bılemeyız dedı bana ben etkıleyıp etkılemeyecegını soyleyebılırım sadece dedı Allah’a şükür hıc bısey olmadı yanı hemen panık yapıp korkma canım