Rumuz_07 Kızlar 37.haftadayım aya bilek kısmımda baya ödem oluyor artık sık sık sorun olur mu geçmesi için ne önerirsiniz. Birde sabah akşam magnezyum içmeme rağmen Gece bacak ağrısı oluyır birkaç gündür 🤦🏻
Ozgeozgul Rumuz_07 yürüyüş yapın bol su tüketin oturuyorsanız ayaklarınızı uzatın imkanınız yoksa altına yükseklikmkoyun mümkün mertebe tuzu azaltın