Detaylı ultrasona girdim ben o hastanede doktor her şeyi söyledi beyinden başlayarak ayaklara kadar ben memnun kaldım ama hastanenin genelinden memnun değilim son haftalardayım her hafta gitmem gerekiyor ama bir gittiğin doktoru bir daha bulamıyorsun