Amine-berra Kızlar bugün doktora gittim bebeğim 9haftalik doktor sırt tarafında ödem olabilir hafif su toplanmasi var ama gecede bilir pek önemli değil ama takibe almamız gerekli büyük mutlaka kayıp olur o şişlik dddi …bilgisi olan var mı ?