Aycayuruk yani kötü bir şey çıkarsa deyip yaptırmayıp, doğum sonrası öğrenince herhangi bir problem olduğunu afallamayacak mısınız, ben kendimi daha çok suçlu hissederdim neden zamanında yaptırmadım diye. Sadece bebeğiniz için değil sizin içinde önemli bir şey. Siz de de sorun olursa rahim ağzınızda falan ona göre bir yol izleniyor. Hem bebeğinizin hem kendinizin sağlığını riske atmamak için yaptırmalısınız bence. Önemli olan doğum sonrası süreç. Şuan aksi bir şey öğrenirseniz üzülen ve etkilenen siz olacaksınız ama doğum sonrası etkilenen siz olmayacaksınız sadece, o zaman el kadar bebekte olacak hayatınızda. O varken daha güçlü kalmaya çalışacaksınız yani. Bilmekte fayda var her şeyi.🌸🙏🏼 Ayrıca o minik yüzünü görmek için bile değer yaptırmaya, harika bir duygu. 💙