JEFF bu sonuncu çocuğumda direk aldılar çünkü geceden beri sancılarımı ve kanamamı farkedince bişey yemedim, 3 çocuğum var, ikinci çocuğumda ise suyum geldi, sancımda vardı, gittim iki saat beklettiler, bir ilaç verdiler onu içtim ve 1 saat içinde defalarca tuvalete çıktım, sonra sezeryana aldılar, yani zorunlu bir sezeryan olması gerekiyor ise muhakkak sezeryan oluyorsun, çocuk çıkmak üzere ise, kapıya dayanmışsa anca öyle direk çıkarırlar çocuğu normal yolla, yoksa bir şekilde alıyorlar sezeryana, su ve sancı gelsede doğum hemen başlamaz canım..