Rmysa22 Merhaba kızlar biz 14. Haftaya girdik ve başım artık inanılmaz derecede her gün ağrımaya başladı kontrolüme daha 10 gün falan var dayanamıyorum her gün parol içmeye başladım korkuyorum da zararlı olacak diye napmam lazım
Nurtenahmet Rmysa22 galiba 14 haftada baş ağrısı çok yaşanılıyor. Maalesef bende yaşadım tam 1 hafta uykumda bile ağrıyordu. En sonunda doktorumun tavsiyesi ile acilde parol serum yapıldım. Size de çok geçmiş olsun
Rmysa22 Nurtenahmet çok teşekkür ederim serum yaptırsam ertesi gün yine ağrır parolda hiç işe yaramıyor agliyorum artık bazen ağrıdan
Esraacann Parol hamilelikte önerilse de pek uygun değil maalesef içindeki bir madde bebeğim otizimli doğmasına sebep oluyormuş . İçmemenizi öneririm .
Busemustafa 15+1 den sonra başladı benimde gündüz hiç biseyim yok geceleri yatmaya yakın başlıyor basım ağrımaya sinirlerimi bozuyor 4 gündür aynı şeyi yaşıyorum bnde bugün 15+5 olduk
Pembeperi Haftaya bugün girdim ben de 3-4 gün çok fena başım ağrıyor ilk gebeliğimde de böyleydi bitkisel ne yapmak gerekir parol de zararlıymış