nesenese linamom kesinlikle katılıyorum. İş bittikten sonra ebe elimden tuttu cataldan indim sandalyeyle odama götürdüler yürü deselerde yürürdum bebek ciktiktan sonra hicbisey kalmiyor inan ne cekiyorsan dogum aninda çekiyorsun. Oda dayanilmicak sancı değil inan. Şimdi 31 haftalık hamileyim başıma gelecekleri bildiğim halde normal olsun istiyorum sakın korkup sezeryan düşünme. İnan ilk dogumumda çok dua ettim sezeryan diye ama Allah normali nasip etti şimdide normal olsun istiyorum
Sezencgn Bende normale kendimi hazirlamistim ilk doğumda kadının bir yanimda doğum dan sonra dikiş falan atiyorlar diyin psikolok olarak biraz etkilendim sonra daha fazla sancilara dayanamayarak sezaryen istedim😅😅 şimdi 2 ciye hamileyim biraz yinede korkuyor
Hilal56 Momyy18 keside dikişte hiç korkulacak bir şey yok hiç hissetmedim ben sadece ikinmayi iyi öğren derim ben ikinamadigim için zor olmuştu