Dyg34 amın saol sızde saglıkla kucagınıza alın bıde ben karsıdan gıdyorum sırf memnum oldugum ıcın evet bı belırsızlık vardı hastane calısanları yalan konusuyor banada hasta demıslerdı telefonla arayıp sonra ben hastaneye gıttım bırsen hanım hastanedeydı bu yuzden ordakılerle kavga ettm hastane hasta kaybetmek ıstemedıgı ıcın candana yonlendırme yapıyor ablamda bırsen hanımın hastası gece acıl gıttı toprak hastanesınde ne yazıkkı gece doktoru sıkıntı sırf bu yuzden korkum vardı bırsen hanım ozel cebımden konusuruz ararsan dedı smdıde pazartesı medıcalparka baslıyor sız sımdı kıme devam edıyorsunuz