Ata_doga 39+4 günlük olduk bugün randevuda iri bebek olduğu için yarın doğumu başlatmaya karar verdik biraz stres ve korku yok değil sizde durumlar nedir yarın doğuma girecek olanlar var mı 🥰🥹
bircicekannesii Ata_doga Bizde bugün 39 olduk gelen giden yok bizde de iri bebek dendi acaba kilosu kaç bebeğinizin
duru_pars Ata_doga doktorlar iri bebek dio ama bebek doğunca en az yarım kilo az doğuyor dün kız kardeşim doğum yaptı . 3.800 denilen bebek 3.200 doğdu bilemedim ya kime inanacaz kardeşimde oyüzden erken doğurdu hatta doğuranları sezeryana aldılar
Ata_doga bircicekannesii ben de de sancı su vs yok ama 2 cm açıklık var sadece bebeğin kilosu 4.100 gr gözüküyor şuan sizin ki ☺️
bircicekannesii Ata_doga Ay sizinki baya fazlaymış çok bile durmuş neden sezeryana almayacaklar kilosu çok fazla çünkü umarım bir avazda atlatırsınız bize de geçen gün 38+4iken 3700 dedi çok fazla olursa sezeryan da olabilir dedi
bircicekannesii Ata_doga Ama işte sancın gelirse gel denildi gelmese bile acilden girip yine de baktırmak istiyorum şahsen gelen giden yok çünkü bana da bişey diyen olur inşallah suni yada sezeryan diyen artık 🤦🏻♀️
Ata_doga bircicekannesii benim ikinci doğumum olucak ilki de normal olduğu için ve oda kilolu doğdu 3800 doğmuştu şuan o yüzden buna da olur gözüyle baktı ve doktorum hiç sezeryan taraftarı bi doktor değil teklif etse kesin kabul ederdim çünkü suni çok zor ve stres korku başladı bile bende 🙊
bircicekannesii Ata_doga Umarım bende bu hafta gidip görününce bişey denir yani tek istediğim bu şuan. Hakkımızda hayırlısı olsun sizin de inşallah yarın kolay bir doğum olur 🙏🏻