Ayni seyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama bende de kusunca yuzumde benek benek kizarikliklar olusurdu , iltihapli degil ama sis sis de degil ve cidden kotu gorunuyordu. Hala iki ogursem dokuntu gibi tum yuzum boynuma kadar dolar o kirmiziliklar. Doktorum bunun normal oldugunu soylemisti , kilcal damarlar falan iyice ortaya cikiyor hamilelikte diye , sende bir danis duzenli kontrolu yapan doktoruna en iyi o bilir. Hic bir gebelik ayni degil malum…