Pyz Merhaba güzel anne adayları :) çatlak kremlerine kaçıncı hafta da başladınız ve ne kullanıyorsunuz acaba ?
Rmysa22 Ben 14. Haftaya girdim geçen kontrolümde doktoruma sordum zaten çatlayacağı varsa yine çatlar en azından kaşintini hararetini alır içlerinde en iyisi lierac kremi dedi birde mustelanın çatlak yağı ile beraber kullan dedi