Gul1998___ Sibel_72 evet ben bir ay adetim gecikmisdi sonraki ayda geckdi ve hamile oldugumu oyrendim ama hayatimda ilk defaydi gecikiyiyordu🤗
Edaaisleyenn Benim öyle oldu kuzum normalde çok düzenli bir döngüm vardı. Ocak ayında 5 gün kadar gecikme yaşadım daha sonra regl oldum Şubatın sonunda tekrar regl olmam gerekirken yine gecikti ve test yapıp pozitif sonuç aldım 🧡