Nasıl başlasam bilemedim ama geçen hafta perşembe günü sezeryan oldum bugün sezeryan bandını çıkarması için doktora gideceğiz bant genital bölgenin biraz üzerinde ve tüylerim de biraz uzamış durumda siz ne yaptınız bu şekilde gitmek istemiyorum ama alamıyorum da bantı kaldırmam gerekicek bide bant nasıl çıkarılıyor acaba alt kısmımız tamamen çıplak mı oluyor