Kubraaatmr ben dışarıdan duyduklarımdan etkilenmiyorum pek ondan böyle sanırım o mucizevi an ne zorluklar yaşanırsa yaşansın sonunda anne ve bebek sağlıklı ise her türlüsü çok güzel ben bilmiyorum doğumdan sonra ordular devirmişim kaleler feth etmişim gibi bi his gelmişti 😁 çook güzeldi o duygu zaten eve geldiğimde hemen bi tane daha doğurmak istiyorum falan demiştim 2,5 yıl oldu bir düşük yaptım geçen yıl şimdi yine hamileyşm inşallah sağlıkla ilerler de kucağıma alabilirim bu kez 😇 kolay yada zor kucağa aldığımız an herşeye değiyor sizede tekrardan kolay bi doğum diliyorum stres yapmayın korkulacak bir durum yok 😄sanırım 1 kez anne olduğumuz için acaba arkada kalan çocuğu düşünüyoruz da haberimiz mi yok 😁en büyük endişemiz o mu acaba ben doğumdayken oğlum ne yapacak 🥺☺️