Eeedaaa 39+2 dün kontrolüm vardı sızıntı hissettim kesin suyum geliyor dedim normalde de kendimi bildim bileli akıntım olur çünkü doktor muayene etti akıntıymış sadece su değilmiş. Eczanelerden bunun için pedler oluyormuş onlardan alın bir bakın isterseniz.