Tusami ilk kan verdiğim de 2283 çıktı sonra doğum hastanesine gittim 715 çıktı düşük yapıyorsun dedi tekrar ilk gittiğim hastaneye gittim kan verdim 517 çıktı 2 gün sonra özel hastaneye gittim kan verdim 446 çıktı düşük yapıyorsun dedi dış gebelik dedi betan sıfırlanana kadar takıp edeceğiz dedi dün gittim tekrar kan verdim 783 çıktı tekrar başka doktora bakicam işte