Yarin 14:00 de genel anestezi ile doğuma gireceğim. Normal dogum sürecinde ilerliyorduk fakat 38+3 de yapılan çatı muayenesi ile çok zor olacağı hatta sezaryene cevrilme olasılığı ile karşı karşıya kalabilecegimiz söylendi. Bu sebeple bugün konuştuk yarin tam 39+0 olmuş oluyoruz ve bebegimizi kucagimiza almış olacağız Allahin izniyle. Dualarınızı bekleriz 🙏🏻🥰❤