Sevgiiss Kızlar 17 haftalık hamileyim göbeğimde dikine çizgi oluşmaya başladı artık belirgin görünüyor neden oluştu? Ve ya daha erken değil mi ? Yaşayan varsa yazarsa sevinirim
Qwwertyvjh Sevgiiss evet hamilelerde görüyom göbek deliği boyunca göbek deliğinin altından üstünden düz çizgi oluyo demi bende 32. Hafta bitcek oluşmadı o bende neden oluşmadığını merak ediyom çünkü herkeste var
Aybukemom Sevgiiss Gebelik çizgisi herkeste olur göğüslerin koyulaşması gibi var olan çizgi gebelikte koy ulaşıyor doğum yapınca da rengi açılıyor
Umay255 Sevgiiss 10 haftalık olcam bnde bile çizgi var bende erken değil mi dedim de oluyomus benim baya belli göbeğin bi tık üstüne kadar var
Sevgiiss Qwwertyvjh bende biliyordum daha önce benim haftam erken geldi bana internette esmerlerde olur diyor. Beyaz tenliyim anlam veremedim
Dlr48 Qwwertyvjh herkeste yok o vucudun hormonal degısıme verdigi pigmentten oyle oluyor bende 32 deyim olmadım insallahts olmaz bence sevinin o tarz lekelenmeye musaıt olanların yuzlerinde gunesten falanda lekelenmeye daha musaıt olabilir
Aybukemom Sevgiiss Kişiden kişiye değişir canım ya bu sıkıntı yapacağın bir şey değil niye dert ediyorsun anlamadım😊
tarcinnnn Sevgiiss benim 26. Haftadan sonra oluştu. Bana da hamileliğin başında oluşur diyorlardı 😂 çok belli belirsiz görünüyor ama
Qwwertyvjh Irem88- sarışınım ben belki onla alakalıdr öyle demişler yorumlarda ama önemsiz bişi se oluşsada olur oluşmasada o zaman 😅
HilalEyce Sevgiiss 14. Hafta da alt tarafımda çıkmıştı. 22. Hafta itibariyle üst karnıma doğru çıkıyor 😊😀