Ben zaten
Sbaby
Ben zaten miyop astigmatım yani uzağı bulanık görüyorum bacım hayatı hd kalitede görsem nolcak sanki 😂ama bende ilk haftalarda çok mantarlı bişeyler istemişti canm gözlerim de bulanık görüyordu tecrübeli bir abla şey demişti neye ihtiyacın varsa bebek onu ister demişti 😃mantar göz sağlığına iyi geliyormuş bilmyordum mesela sigara istemiş onun canı ama onun yerine patlıcan yemiş içinde nikotin varmış patlıcanın😅😂nikotin ihtiyacım varmış dyodu😁😁