Kızlar dün geceden beri aşırı mide bulantısı yaşıyorum hiç iyi değilim bugün 37+0 neden böyle oldu ya bn hamileliğimin başından beri ne mide bulantısı ne kusma yasamadim ama şuan çok kötüyüm kusma yaparken kendimi kasmaktan korkuyorum bebeğe zarar verir diye