Merhaba anneler ben 25 haftalık hamileyim ilk hamileliğim eşimle kan uyuşmazlığımız var ama şunu merak ediyorum ilk gebelikte bişey olmaz ikimcisinde olur diyolar. Ben 28.haftada kan uyuşmazlığı iğne yaptırmalımıyım yoksa gerek yok mu? Yani çoxuk doğduktan sonrada yapılabilir mi? Kafam çok karışık bu iğneyi yaptıran veya yaptırmayan var mı ? Teşekkürler