Tuana_ bende aynı senin gibi annemi alıyorum yanıma zorlada olsa yürümeye çalışıyorum ama tuvalet ihtiyacı cok zorluyor beni ya çıkıyorum yola sonra 20 dk sonra hop tuvalet ihtiyacı oluyo o baya zorluyo beni yürümekten yana sıkıntım yok şükür bazen bebeğim kasıyor dinlenince rahatlıyor ama tuvalet isi bozuyo benim
Bugün 38 haftalık olduk tam umarım bu hafta sağlıkla kucağıma alırım çocuğumu cok bekletmez umarım