Selam kızlar 🤗
Detaylı ultrasona gittik bugün 21+1 çok heyecanlı birazda stresliydim yaklaşık 35 dk sürdü doktor hiç bir sorun saptamadı bebekte çok şükür herşey yolundaymış bebek için 🤲🏻🧿 haftasıyla uyumlu cıktı cinsiyetimizide kesinleştirdik emin olduk oğlumuz olacak 🤗 boyu 23 cm kilosu 425 gr çıktı biraz fazla mı kilosu bilemedim sizde nasıldı bu haftalarda ? ama doktor kötü bişey söylemedi 😊 bir dee bende bebeğe giden sol uterin arter de sınırda direnç 0,60 olarak gördü doktor tuzu azaltman lazım yüksek tansiyon riski oluşmasın dedi ama korkcak bişey yok dedi yaşayan var mı bu durumu ? Şimdiden teşekkür ederim yorumlar içinn ♥️