24 haftalık hamileyim geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi doktorum. Özel hastane olduğu için çektiremedim. İki tane devlete gittim bırakın ilgilenmeyi hiçbiri bakmadılar bile. İçim içimi yiyor napcam bilmiyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu😥