_merii4 a8d 22. Haftada oldum ilkini ,ikincisinde 31 de oldum yani tetanoz yapılabilir her zaman diye düşünüyorum bi sonraki tetanoz da 9. Ayda olucak dedi hemşire
Edabykl a8d ilk defa olacaksaniz 2 doz yapiyolar ben 1.dozu 20.haftamda oldum 2.dozu da 24.haftamda olacam
anne-oldum5 Ben 24 de oldum doktor bana 10 hafta sonra 2 doz dedi 34 olcam 3 dozuda doğumdan sonra dedi yanlış hatırlamıyorsam sizinkiler neden yakın hep