Mimonur Kızlar öncelikle uzun bir yazı olduğu için sizden özür diliyorum ama her şeyi açık bir şekilde beyan edeceğim çünkü buna ihtiyacım var ben bir yıldır evliyim 8 aydır çocuk istiyoruz Evlenmeden önce adet düzenim gayet normaldi evlendikten sonra adet düzensizliğim oldu 40 45 günde sadece adet oluyordum Doktora gittim polikistikover olabilirsin dedi birkaç ay böyle devam etti Ramazan’dan önce hayır tohumu kullandım ve 28. günümde adet oldum bu ay yine düzenli gelirse son üç günüm kaldı adet olmama. bugün erken gebelik testi yaptım negatif Yine hayal kırıklığına uğradım Eşim iş gereği haftada 1.5 gün sadece eve geliyor acaba o yüzden mi tutturamıyorumz hani yumurtlama günlerine denk gelemiyoruz yada düzenli bir ilişki olmadığından mı acaba bir türlü gebe kalamaıyorım bu durumu yalanlar var mı şimdi den cvp veren herkese teşekkür ederim ( dualarınıza ihtiyacım var)
Melikee0 Mimonur öncelikle içini ferah tut evlendikten sonra bütün hanımların hormonları değişiyor adet düzensizliğin olması çok normal ilişki sürecinizi gün aşırı olarak yapmanı tavsiye ediyorum ben öyle hamile kaldım insallah sende hemencik kalırsın 🙂
Mesudesrds Mimonur belki eşin eve nadiren geldiğinden olmuyordur canım Bi tanıdığımızin da 2 sene çocuğu olmadı kocası yanında olmadığı içinmiş o yüzdenmiş olmayışı ama 2 sene sonra oldu çocukları Allah büyüktür canım seni de üzmek istemem yine de
Nehir-Poyraz Mimonur hayıt macunu bende kullandım ona devam et bende de polikistik vardı. Ovulasyon testiyle takip et yumurtlamanı ona göre değerlendirin kaçırma ihtimali olmaz canım
Eyluladam15 Mimonur merhaba canım ovulasyon testi ile takip edebilirsin içini ferah tut en kısa zamanda verir inşallah rabbim benimde 1.5 sene olmadı hiç 8 kere kimyasal yaşadım Rabbim zamanı gelince emin ol veriyor kuzum
Mimonur Melikee0 işte eşim eve gelemiyor haftada sadece bir buçuk gün geliyor o nedenden dolayı düzenli bir ilişkimiz yok
Melikee0 Mimonur içini ferah tut bebek geleceği zaman biliyordur sakın olmuyor diye üzme kendını stres çok tetikler 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mimonur Nehir-Poyraz bende ovulasyon kullanmayı düşündüm ama sonra zaten yumurtlama görsem bile evde olmayacağını bildiğim için kullanmadım
Nilufar_1996 Tatil gününü belirleyebilse yumurta çatlama gününe gelsin. Onuda testle takıp et ovulasyon testiyle denk gelmiyordur canım yumurta çatlamasi bir gün olur
Nehir-Poyraz Mimonur ben bi abla var nihalin bahçesi diye ondan alıyodum öyle kullanıyordum ballı hali yoksa içilmiyo
uraz_ve_annesi- Mimonur benim adetimde hiç düzenli değildi doktor aynı, şekilde polikistikpver dedi2. Ayımda hamile kaldım büyük ihtimalle denk gelmiyor yumurtlama zamanına hiç strese girmeyin rahat olun daha iyi olacaktır sizin, için illaki denk gelir
Nehir-Poyraz Mimonur anladım canım büyük ihtimalle ondan olmuyodurr. Yani çocuk olması için birarada olmanız lazım sonuç olarak hakkında hayırlısı olsun inşaallah