Kızlar az önce doktor kontrolüm vardı 2 hafta önce gelmiştim en son kontrole ama bebek 2 haftada sadece 100 gram almış ve bende zayıflamışım 1 kilo kadar bu aralar çok stresli günler geçirdim moralimin hiç yoktu ve bu durum bebeğede yansımış yemedende kesilmiştim ama şuan böyle duyunca çok üzüldüm kendimi çok suçluyorum doktor muz ceviz ve bebe büskivisi ye dedi bunlar dışında ne kilo aldırır 34 haftalığım çok zayıf olur zayıf doğurursun bakımı zor olur dedi ne yapmak lazım bir hafta sonra kontrolüm var yine o zamana kadar nasıl düzeltebilirim acaba