38+5 olduk kizçemle ne gelen vaar ne giden valla sizde durumlar nasil kizlar
Nurlanaa 39+0 hâlâ bekliyoruz 😅
Veraleyl bakalım daha ne kadar bekliycez😄
Nurlanaa bide kız erken gelir diyolar insan daha çok hevesleniyor ama gelen giden yok ☺😅