Kızlar dün endokrin doktorum bende haşimato tiroidi başlangıcı olduğunu söyledi şekerim de yüklemede fazla çıkmıştı haftalık insülin takibi yapacağız tiroid içinde hamilelikten sonra gel bakalım dedi . Sorunum şu iki teyzemde de tiroid var ve biri çok bebek kaybetti gelişim gerilikleri gözlendi 28 haftalık hamileyim sizce sorun olur mu herhangi bir ilaç başlanmadi bana . Benimle aynı durumda olan gebeler var mı ?