Kızlar bugün 36+4 teyiz. Dün dedimki kesin doğurcam sabaha öyle sancım vardı. Sabah uyandım gitmiş😅 serviks bıyu 10 cm e düşmüş demişlerdi. İlk muayne eden doktor bu şekilde eve gidemezsin doğurursun dedi yatırmıştı. Sonra yinede çıkardılar Sancım durunca. 2 cm de açıklık vardı. Bu bebiş ne zaman gelir sizce. Bide o 10 cm ne demek ne olur yanş