Papatyamm1 Kızlar turco baby bezler yenidoğan için 1 numara mı 2 numara mı alıyorsunuz. Yorumlarda kalıbı çok küçük yazmışlar da. Bir de takip edenler bilirdir fiyatları artıyor mu sürekli mesela 2 3 ay sonra alsam çok fiyat farkı olur mu acaba?
2melekannesii___ Papatyamm1 90 li 1 numara aldim daha sonra hemen 2 ye gecerim diye. Turco nun bezini 2 yaşındaki kizima da kullaniyorum 2 ayda 1 trendyoldn siparis veriyorum. Baby turco satici hesabindan her ay indirim oluyor. 1 numara 90 li bezi 87 tl aldim 4 numara 120 li külot bezi 122 tl ye aldim
Merveofs Ben de hep öyle duydum ama geçen iki arkadaşım biri baby turco biri sleepy almış. İkisi de 1 numarasını açtı fotoğrafta hemen hemen aynı görünüyordu
Papatyamm1 Merveofs valla canım kararsız kaldım aslında almak istiyorum ama alanlar fikirlerini paylaşırsa sevinirim.
Papatyamm1 Rabia344 ben de mi öyle yapsam bebeğim erkek büyük gibi olursa 2. Ay kullanırım. Yeni doğduğunda bez dayanmazdır zaten sıpalara😁
Papatyamm1 2melekannesii___ şu anda Trendyol da 168 adet 150 tl daha da düşer mi sizce fiyatı bekleyeyim mi alayım mı
Rabia344 Papatyamm1 Aynen valla bez dayanmaz asla☺️ ben indiririmden almıştım 167 TL ye içinde 200 tane vardı ama dediğim gibi 2 numara aldım çünkü 1 numara alsam çok kullanılmayacak ve kalıbı küçük geldi bana
Kbrkbrr Papatyamm1 indirimden baby turco ve bebem natural aldım ikisinide iki numara aldım ancak baby turco diğer beze göre daha küçüktü sanki 1 numara gibi. Anlayamadım bende her bez aynı değil demek ki ☺️
bircicekannesii Papatyamm1 39 hafta olucam iri bebek denildi 2 no ile başlamayı düşünüyorum 2 ile 1 arasında fark yok dedikleri için
Rabia344 Papatyamm1 ben 200 adetlisini 167 TL’ye almıştım 1 ay önce bence alın fiyatı geri 240 yükseliyor indirim bitince
Papatyamm1 Bir de ıslak mendil turco baby mi slepy mi stokladınız. Doğadan turco baby var yenidoğan için o uygun demişler ondan almayı düşünüyorum
Ervaannesi Papatyamm1 bende yorumlara bakarak 2 paket 2 numara 1pakettw 3 numara aldım. Islak mendil de baby turco
Rabia344 Papatyamm1 Aynen canım iyi yapmışsın Haziran ayında bir daha zamlar gelecek diyorlar o yüzden korkuyorum açıkçası her şeyden 😊
Papatyamm1 Rabia344 valla ya iyi olacağını bilsem bir paket daha alırım ama beze güvenemiyorum alerji falan yaparsa diye