Busem44 Kızlar 30.hafta dayım dr gynoferon pembe ilaç verdi sabah bir kaçgündür kullanıyorum miğdem tuhaf bugün de sabah bulantım oldu acaba ilaçtan mı yoksa bebebğin gelişimi saçı fln çıkıyorda o mu yapıyor
Nskyhn Busem44 ilaçtan. Beni çok kötü yaptı. Baş agrisi ayrı mide bulantısı ayrı halsizlik ayrı hapı içince çok kötü oluyordum 5-6 gün dayandım bı içmedim kendime geldim ya. Dün doktor değiştirdi toz bir şey verdi. Suya kat dedi vişne suyu tadında dedi inşallah o bir şey yapmaz
aysun_4816 Busem44 ben aylardır kullanıyorum bu ilacı bu aralar ikişer tane kullanıyorum bende böyle bir etkisi olmadı
elifcindoruk Busem44 her ilaç her bünyede farklı etkiler gösterir. Doktorunuzla bu durumu konuşup ilacı değiştirmesini talep edebilirsiniz.
Benjaminannesi Busem44 Pembe rengini çok severim ama bu ilaçtan sonra biraz düşündüm evet yapıyor bana da aynı etkiyi gösterdi 😔
GgKk654 @Busem44 bana ya kahvaltıdan 1 saat önce sabah aç iç dedi. Bulantı yaparsa da aksam yemekten 2 saat sonra iç 1 saat çay vs bişey tüketme demişti. Kişiden kişiye değişiyro bulantı demekki
Busem44 GgKk654 ya çok kötü afedersin demir tadı alıyorum kusarken yemeklerden iki saat önce iç dedi bünyeden bünyeye dark ediyor
Busem44 Nskyhn aynılarını yaşıyorum baş ağrısı kusma bir gün içmedim gayet iyiydim ben de dr a yazayım inş sanada iyi gelir vişneli teşekkürler
Busem44 aysun_4816 ben sabah akşam aç karnına kullanıyorum dört gündür ama çok kötü etkiledi bünyeden bünyeye fark ediyor sanırım diğer kan ilaçları böyle yapmamıştı