Yesilim23 ilk doğumumda 96 ile doğuma girmiştim L beden en büyüğü sanırım yanlış hatırmıyorsam L beden kullanmıştım ne büyük geldi ne dar geldi. Sezeryan olmuştum ama doktora sormamıştım. Sezeryan doğumda takılmaması gerekiyormuş yarayı terletiyormuş çünki bu sefer kullanmicam 💜🌸