Herkese merhaba adet gunume gore 7 haftalık hamileyim ilk muayenemde keseyi gördük ama sonra kahverengi lekelenmeler ve ardindan bildigin adet kanamasi gibi kanamam oldu.İgne vuruldum progestan kullaniyorum 3-4 gün azaldi kahverengi sadece peceteye gelcek kadar oluyordu.Ama dün kanamam cok oldu kiyafetime geccek kadar hastaneye gittik hemen vajinal muayene etti doktor.Kese gelismis hatta yolk kesesi de olusmus herhangi bi kanama alani da yok rahim kalinlasmasida normal.Sizde de böyle olan varmi ?