glsmkll bende de aynısı var. Doktoruma yazdım hastaneye gel serum takalım seni rahatlatır. Ateşini takip et ateşlenirsen antibiyotik başlarız birde parol yazarız dedi. Gitmedim. Meyve yiyerek dinlenerek atlatmaya çalışıyorum. En azından ateşlenmiyorum. Çok geçmiş olsun