Hlalcg Selam canım kızlar size bişey sorucam ben 11+1 gebeyim doktor bugün Demir ilacı verdi Gynoferon diye kullandınızmı kabızlık yapıyor mu ?
Baby0687 Hlalcg Oroferon 80 mg kullanıyorum. Gece yatarken içiyorum. Hiç kabızlık sorunum olmadı. (Ki kabızlık yatkınlığım var.) Doktorum bu ilaç %90 gebeyi kabız yapmayan bir ilaç demişti, öyle de oldu. 🌿
Peelinn Hem de cok yapıyor canım. Beslenme alışkanlığını tamamen değiştir hep sıvı ağırlıklı , günde 3lt su içmeye çalış