Nurfrh geceleri el ve parmaklarım uyuşuyor, ödemden olurmuş, karpal tünel sendromu diye geçiyor. Doktorum gece takip uyumam için atel verdi. Ama ona rağmen uyuşuyor. Bir tedavi ve ilacı yok gebelikte. Öğlene doğru biraz rahatlıyor. Doğumdan sonra geçermiş. //// Dil uyuşması için ise; şekerden şüphe edilir. Mutlaka doktorunuza söyleyin, gidin. 🌿