NeseA Fatma0965 evet canım hepsi normal doğum bu dördüncü gebelik:) melik beye muayene gitcem sadece doğuma değil devlette doğum olmuyor zaten. Allah yardımcın olsun az kaldı dayanalım yavrularımız için
Fatma0965 NeseA ben dogum yaptim🤣🤣🤣 desem inanirmisin sabah geldim aydin acile sancidan bebegi hemen aldilar acildeki doktor cok iyiydi hemem.bakti bana
NeseA Fatma0965 ya gerçekten mi hadi gözün aydın çok şükür. Nerde doğum yaptın normal doğum mu oldu canım
Fatma0965 NeseA sezeryan canim aydin kadin doguma geldim acilden iyikide geldim.doktor cok iyiydi bulent civelek adi tavsiye ederim
NeseA Fatma0965 Rabbim yavrunu analı babalı sağlıklı büyütsün inşallah:) Kız Fatma senin amcanın kızı Fatma benim eltim akraba çıktık 😂😂