Merhabalar. 20. Gebelik haftamı yaşıyorum. Elhamdulillah. 19+3 üm. Bebeğimi henüz tam manasıyla hissedemedim. Bir şeyler oldu ama yoramadım belki de. İlk gebeliğim. Benim gibi olan ya da ileride olan gebelerden geç hisseden var mı?
Ve ilk hareketler neye benzer nasıl tanımlarsınız? Acaba ben mi yoramıyorum?