Sena646 canım mama alma hiç kendini ona şartlamak gibi olmasın, sütüm gelecek hep diye odaklan. Zaten eğer yetmezse sürekli takip ediyorlar bebeğin beslenmesini ve senin sütünü, yetmediğinde hastaneden hazırlayıp getiriyorlar mamayı şırınga ile göğsünde bebek emerken veriyorlar. Süt artırıcı şeyler alman yanına çok daha faydalı olur mamadan ziyade. Göğüs ucu kremi de muhakkak al, ya da zeytinyağı vs çünkü ilk emmede süt yeni geleceği için göğsün yara oluyor maalesef