Ozgeozgul vallahi çok memnun kaldım her sorana da yazıyorum ben haftalarca aradım siz uğraşmayın diye
Kapı süsü leylekrafttan yaptırdım dördüncü gün elimdeydi görselini ekliyorum hemen
https://resimyukle.io/r/mYsoUCkkr1
Bebeğimin ismi de atlas görseldekiyle aynı geldi ve kabartmalı çok daha şık duruyor yakından görsele göre
Hediyelik olarak bal kavanozu yaptırdım ezgiayanbutiktasarım hesabından siteleride instagram sayfalarıda var çok güzel ilgilendiler bir hafta içinde elimdeydi paketlemesi çok özenliydi onu da ekliyorum hemen
https://resimyukle.io/r/4FfzynW5es
Çikolatayı da belçika çikolatası sattığı için kokolin olmadığı için çok araştırıp cikolatadeposundan yaptırdım aynı gün üretip ertesi gün kargoya verdiler bir ertesi gün teslim aldım kolonya şişesi hediyeydi, tasarlarken bütün nazımı çektiler vallahi yok yazısı harry potter yazısı gibi olsun yok şurası beyaz olsun seve seve yaptılar 🤣🤣🤣
https://resimyukle.io/r/BcdaVdRxF4
Herkese fikir olsun ben üçüne de bayıldım iyi ki bu hesapları tercih etmişim😍