ben çok araştırdım yeteri bilgi yoktu devletle özel arasında kalanlar için yazıyorum ilk doğumumu özel hastanede yapmıştım çok memnundum ailevi sebeplerden ailemin yanına boluya geldim şuan bebeğim ben izzet baysal kadın doğumdayız inanın özelden daha çok ilgileniyorlar özelden daha çok kez gelip kontrol tahlil pansuman yapıyorlar ebesi hemşiresi doktoru hepsi kibar merhametli odalar tek kişilik konforlu tavsiye ederim