Mucizemiizz ben daha önce kimyasal gebelik geçirmiştim, üstüne covid oldum öylelikle hamile olduğumu öğrendim zaten ilaçları kullanmadan önce test yaptım. Covid geçiren gebelere çoğunlukla veriliyormuş pıhtılaşma vs olmaması için. Önlem amaçlı yani. Bir sonraki kontrolümde sorarım. 32. Hfta yapılan testlerde doktorum devam etmemi söyledi bana