Hayırlı günler anneler dün detaylı ultrosona girdim doktor kalbinin yarısı oluşmamış diye bu teşhisi koydu doğduktan sonra yaşama şansı çok düşükmüş perinotoloji uzmanı da baktı bence aldırın yaşamaz dedi bende yavrumdan vazgeçmek istemiyorum hiç bu rahatsızlığı duyan yaşayan varmi beni nasıl bir süreç bekliyor ?