Essra32 Kizlar 30 haftalik oldum dun aksamdan beri sırtım çok ağrıyor nefes alamıyorum göğsümün altında da bir ağrı var bebeğim buyurduğu için mi sizce yoksa dün fazla dinlenemedin ondan mıdır sizlerde de var mi bu tür şikayetler cevaplarsanız sevinirim
Deletedmom_110 Essra32 Ben 32. Haftadayim o haftalarda öyle bir şikayetim olmadı ama ayaklarını midemde hissediyordum itiyordu yani dönmüş olabilir belki senikki de yanlış bilgi vermek de istemiyorum her hamilelik ayrı oluyor
Yaseminf Essra32 belki çok yorulmussundur peki dinlendiğinde geçmeyen ağrı mi acaba ben de yatarken nefesim daralıyor şuan başka şikayetim yok geceleri hiç uyuyamıyorum
Yaseminf Essra32 bu arada bak burada çok okudum sirti ağriyormus tansiyonu çıkmış meğer ondan agriyormus gebelik zehirlenmesi falan yazmislardi belki de ağırlık merkezi değişiyor sırt ağrısı ondan olabiliyormuş
havvalm5 Yorulduğun için de olabilir bebek büyüdüğü içib de. Bende 30+6yım ama henüz öyle bir şikayetim yok. Ama bazen uzanırken bende nefes almakta zorluk cekebiliyorum