Kızlar nolur bilen biri cevap versin 30 haftalık gebeyim. 1-2 saattir böyle rahmim kasılıyor sonra akıntım olur gibi sanki aşağı doğru bişey gidiyo hissi veriyor rahmim böyle hafif rahatlama gibi oluyor sonra. Bakıyorum akıntım yok ama her seferinde sanki akıntı gidiyor hissi… çok korkuyorum doğumla ilgili falan bişey yoktur dimi doktoruma ulaşamadım tekrar arayacağım ama çok gerildim yarın kontrolümüz var