Ya3 yok ondan değlde daha bebek 24e kadar 20 saat uyurmuş ondan kaynaklı az hissetmeler oluyo bende yaşadm dktra gitmştm 2kez şükr skntı yoktu. Bide plesentan bebeğin önünde ise az hisediliyomş. Endşe etme rahat ol 24 e kadar hissedersn daha çok bende 27oldm hareketlidir normalde bebeğm sdce yorulnca çok uyuyo 😁 bu haftadan itibaren daha çok hissedecekmişim öyle diyolar hayrlısı bakalm